آرایش ساده و زیبای چشم, ویژه چشمان سبز رنگ

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.just-hoomanjafari.blogsky.com

سلام مهناز جون خوبی عزیزم ببخشید من این همه سوال میپرسم دوتا سوال دارم ۱ .مهناز جان من میخام موهامو باز درست کنم و وسطای فرق مو عمودی میگم میخوام پوش بدم که بیاد بالا ولی پوش که میدم بعد یه مدت میخوابه میخواستم راهنمایی کنی که چیکارش کنم پروتز بزارم یا.... اگه میشه کاملم بگو و امیدوارم منظورمو رسونده باشم را ستی پوش دادن مو به مو اسیب میرسونه؟۲. اینکه یه منبع خوب واسه ماسک های طیعی میخوام تو نت زیاد هست ولی میخوام مطمعن باشه .مرسی از تلاشت

سلام عزیزدلم
1-منظورت اینه که موهات رو فرق وسط درست کنی و همون فرق سرت طوری باشه که موهات پوش داشته باشه و پر به نظر بیاد؟!
اگر منظورت این هست عزیزم باید موهاتو با اتو صاف کنی ولی اون قسمت رویی موهات رو اگر در نظر بگیری دو لایه از زیره اون رو با برس مخصوص پوش , پوش بده (یعنی این دو قسمت رو اتو نکن) و حالا قسمت رویی موهات رو اتو کن و طوری صافشون کن که روی موهای پوش شدتو بپوشونه تا مشخص نشه
اون قسمتهاییم که پوش دادی بعدش اسپری یا تافت مو بزن تا ثابت بمونه
ولی کلا" بهتره موها پوش داده نشه ,اما وقتی خواستی موهاتو شونه بزنی حتتما برو حموم و موهاتو با نرم کننده بشور بعد از خشک شدن شونه بزن تا موهات آسیب کمتری ببینه
2-من بهت پیشنهاد میکنم از یه کتاب معتبر در زمینه ماسک های طبیعی استفاده کن

مینا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

این جا هم بد نیست یه نظری بندازید
http://zibasa.com

ممنون از پیشنهادت میناجان

مهرانه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

مهناز مدل ابروی حوا تو شمیم عشق چیه؟خیلی ابروهاشو دوس میدارم
http://upload.tehran98.com/img1/fj57rpvd8lcl35dceyep.jpg

عزیزم اول باید به فرم صورتت دقت کنی و ابروی مناسبشو انتخاب کنی که البته فکرمیکنم در این زمینه قبلا پستی گذاشته باشم در وبلاگ..
ابروی حوا به صورتش میاد چون صورتش در عرض پهن هست و ابروش هم متناسب با صورتش,تاجه پهن و کشیده ای داره
ابروش با توجه به عکس ابروی نسبتا پهنی هست و دمش هم نرماله
و متاسفانه رایج شده که دم ابرو رو تیغ میزنن که من با این قضیه مخالفم
مطمئنا ابروی به فرم طبیعی زیباتر و شکیل تره
اما باید فرم صورتت رو اول بشناسی بعد ابرویی که متناسب با اون هستو انتخاب کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد