انوع مدل ابرو

نظرات 4 + ارسال نظر
آتش سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام خسته نباشید.
از همه مطالبتون استفاده کردم.
لطفا ادامه بدید

سلام
ممنون از حضورت عزیزم

ستیا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام عزیزم.من میخوام کنار موهامو خودم خطی ببافم.میشه راهنمایی کنی.

عزیزم یه کم مشکله که خودت واسه خودت ببافی
و بهترین راه سپردن به یه متخصص بافت هستش

یکی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ

عزیزم چرا نمیشه سیوش کرد؟

عزیزم به دلیلی سوء استفاده امکانه سیو کردنو برداشتم
میتونی صفحه رو سیو کنی یا از صفحه عکس بگیری

پرسان دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://parsan75e2.persianblog.ir/

آجییییییییییییییییییییییییییییییییی
چرا آخه چرااااااااااااادلم برات تنگ شدهههههههههههههههههکجایی آخه؟؟ میدونی چقد سراغتو از نیلو گرفتم فک میکردم دیگه این وب و وب آشپزی نمیای اگه بدونی چقدخوشحال شدم .مهنازی چراوبم نمیای آجی من برگشتماا

عزیزم آدرس وبلاگتو گم کرده بودم
زیادم نمیام نت وقتیم میام یه سر به بلاگم میزنم فقط
الان لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد