آموزش قدم به قدم کشیدن ابروها

دوستان با دقت به این تصاویر نگاه کنید

همینطور برای نتیجه بهتر از قلم موی 000 و از آکوآ استفاده کنید




به ادامه مطلب برید 
 

نظرات 5 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام عزززززیزززم,خوبی چه خبرا؟
دوس جوووونم تازه امروز یادم افتاد شما متولد مردادی گفتم بیام بهت تولدتو تبریک بگم البته دقیقا یادم نیست روزشو

خلاصه اینکه ما دوس جونمونو یادمون نرفته..
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم*

سلاااااااااااااااااام عزییییییییییییییییییزم
دلم برات یه ذره شده
هلیا تو دیگه وب نداری؟؟؟؟؟
مرسی گلم
من متولد 23 مردادم
دووووست دارم ی دنیا

هلیا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

نه دوستم حوصله وب درست کردنو ندارم.راستی میخواستم ازت ببرسم که تو اف بی عضوی؟؟؟ منم دلم برات یه ذره شده یادش بخیر تو وبت خیلی خوش میکذشت.
بوووووووووووووووس[:-)

اره عزیزم
حالا بیا ایمیلم
nazi.4460@yahoo.com

واسم اسم فیسبوکیتو بذار تا ادت کنم هلیا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام مهناز جون
منم تولدتو تبریک میگم
خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم
برات آرزوی سلامتی و خوشبختی همیشگی رو دارم

سلام دوست گلم
کاش اسمتو مینوشتی
مرسی عزیزم که پیشاپیش بهم تبریک گفتی
خیلی خوش اومدی

پرسان دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ http://parsan75e2.persianblog.ir/

مهنازجونم دلم برای وبت یه ذره شده حتی چندروزپیش تویکی ازپستام نوشتم که یه خبری ازخودت بده اماخداروشکرخودم پیدات کردم خیلیییییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده آجی یه عااااااااااااااااااااااااااااااالمه دوست داررررررررررررررررررررررررم

سلاااااااااااااااااام پرسان جونم
مرسی عزیزم
دل منم برات تنگ شده
آدرس وبلاگتو گم کرده بودم
الان لینکت میکنم دوست خوبم
منم همینطور گلم

غزل چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ http://rahelehhh.blogfa.com

مهناز جون وبلاگ من همون لیتک اخریته منو تنهاییام
منتظرتم عزیزم..

آره عزیزم لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد