آرایش چشم ...فوق العاده زیبا

ترکیب رنگ سایه هایی که بکار برده شده ,عالی هست,به چشمهایی با رنگ مشکی و قهوه ای و عسلی خیلی  میاد.




نظرات 4 + ارسال نظر
هلیا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

برای این ٢تا پست باید گفت، چه لاک خوش رن گی چه ارایشی داری..باقیش دی گه بد اموزی داره......

pari پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام عزیز ی سوال من چشمهای درشتی دارم خودم حس میکنم خط چشم بهم نمیاد یا باید خیلی نازک باشه با این خط چشمهای ماژیکی نمیتونم کار کنم از طرفی پشت چشمم برق میفته دوست ندارم میتونم از قلمو آکوآ استفاده کنم برای ی خط چشم باریک و کم رنگ؟

سلام
بستگی به فرم چشمت و نوع کشیدن خط چشم داره که ببینی بهت میاد یا نه
اره میتونی استفاده کنی عزیزم

pari پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

گلم میخوام ی قلم موی خیلی باریک معرفی کنی بهم چه شماره ای ؟ برای خط چشم.مارکش مهم نیس؟ آکوآ هم معرفی کن فقط کم رنگ باشه

باریک ترین قلم مو رو بگیر
نه...خط چشم آکوئا مثل آبرنگ میمونه
باید قلم مو رو کمی خیس کنی بعد بکشی

pari جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

این قلم موهای خط چشم نوکش فرچه ایه یا تیزه؟آکوآ کلا ی رنگه ؟ یا درجه تیره و روشن داره؟

2این قلم موها موئی هستن
نه رنگ های مختلف داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد