طراحی ناخن به سبک اروپایی

 
[​IMG]


[​IMG]


[​IMG]

نظرات 5 + ارسال نظر
بهارسعید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://baharsafi.blogfa.com

سلام مهنازجونتموم مطالبت عااااااااالی و البته جواب دادنت به نظرات هم خیلی خوب بودن یه سوال داشتم من عینک میزنم یه ماه دیگه انشالله هم عقد خواهرمه الان روی بینی ام جای عینک هست بنظرشما با کرم پودر محو میشه ؟یا بهتره که باعینک باشم؟آخه بدون عینک زیاد جالب نمیشم البته طبق نظر دیگران.تونستی بیا وبلاگم جوابموبده ممنون.راستی بااستفاده از رژی که کمی تم نارنجی و صورتیه رژگونه ی هلویی قهوه ای خوبه ؟ببخشید اگه رنگهایی که میگم عجیبه آخه من زیاد اهل آرایش نیستم وفقط شنیدم

سلام دوست عزیزم
میتونی از لنز طبی زیر نظر دکتر استفاده کنی یه دو سه هفته ای که جای عینک کمی بهتر بشه و با کرم پودر تقریبا محو میشه
رنگ رژ بستگی به پوستت و آرایشت داره

مهلا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

سلام به من هم سربزن مرسی

سلام مهلاجان
حتما

آمریتا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

مهناز جون من تازه وبت رو پیدا کردم ..
داشتم توی گوگل برجسته سازی گونه رو سرچ میکردم که با وبلاگت روبه رو شدم .. من شدیدا عاشق ارایشم مخصوصا به این شکلش .. خیلی وقت بود که تمرین میکردم تا گونه رو برجسته کنم ولی هیچوقت اون چیزی که میخواستم نشد تا اینکه دیروز کلی به عکساس عروسی نگاه کردمو فهمیدم قضیه از چه قراره امتحانش کردم و دیدم خیلی خوب شد ..
امروز دوباره گفتم یه سرچی کنم که بهتر ید بگیرم ..
از این به بعد همیشه به وبت سر میزنم خیلی وبلاگه جالبی داری

خیلی خوش اومدی دوست عزیزم
انشالله که از مطالب این وبلاگ استفاده کافی رو ببری

heliya سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

doos joon chera javabe emailamo nadadi??id webame (ziba) ...

هلیا جون جوابتو دادم که ..........!!!
بذار دوباره بفرستم واست

مهلا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

سلام میتونم آبجی این عکساروکپی کنم بزارم توسایتم؟راستی میتونم لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟

سلام گلم
ایرادی نداره ولی حتما منبع عکسو ذکر کن
مرسی
اره حتما
منم لینکت کردم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد