ابروها را چطور بردارید!

1- چشم‌های افتاده بهتر است ابروهایی نسبتا به حالت 8 داشته باشند که این مدل خطای دید ایجاد می‌کند و باعث می‌شود افتادگی چشم به نظر نیاید.


2- برای چشمان ریز باید نسبتا ابروها پهن و صاف رو به بالا باشد. همچنین این افراد نباید سراغ ابروهای بلند بروند چرا که ریزی چشمانشان بیشتر مشخص می‌شود....

3- اگر ابروهای نازکی دارید یا به دلیل دیگری ترجیح می‌دهید ابروها را پر نشان دهید برای پر کردن آنها از مداد استفاده نکنید بلکه بهتر است از سایه ابرو استفاده کنید.

4- اگر می‌خواهید هنگام اصلاح صورت درد کمتری را تحمل کنید قبل از اصلاح بهتر است صورت خود را با هیچ مواد شوینده‌ای نشویید.

5- برای جوش نزدن، با الکل سفید بعد از اصلاح پوست را ضدعفونی کنید.

6- آرایشگرها برای اصلاح صورت بیشتر وکس را توصیه می‌کنیم تا بند، چرا که با وکس یک لایه‌برداری سطحی نیز برای پوست انجام می‌شود و پوست طراوت بیشتری می‌گیرد البته یادتان نرود که حتما بعد از وکس از لوسیون‌های ضدالتهاب استفاده کنید.

7- اگر پوست خیلی حساسی دارید برای اصلاح صورت از وکس استفاده نکنید و سراغ همان راه‌های قدیمی مثل بند بروید.

8- توصیه می‌کنیم تا نیم ساعت بعد از وکس از مواد آرایشی استفاده نکنید.

بهتر است در خانه صورتتان را وکس نکنید چون ممکن پوست را بسوزانید و تاول ایجاد کنید همچنین اگر وکس را بد از روی پوست بلند کنید کبودی ایجاد می‌شود. بعد از وکس نیز بهتر است از لوسیون ضدالتهاب و ضدجوش استفاده کنید.

9- هنگام اصلاح صورت از پاکیزه بودن نخ اصلاح و بیش‌بند مطمئن شوید و همچنین برای پیشگیری از جوش صورت از آرایشگر بخواهید نخ را آغشته به الکل کند و سپس از آن استفاده کند و بعد از اصلاح هم برای جلوگیری از التهاب و جوش از پماد بتامتازون یا ژل‌های ضدجوش استفاده کنید، البته برای پوست‌های چرب می‌توانید از آب‌خیار هم استفاده کنید تا حرارت و التهاب پوست‌تان گرفته شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد