آموزش تصویری آرایش لب

نظرات 4 + ارسال نظر
بهارسعید چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ http://Baharsafi.blogfa.com

آخییییییییییی چه وبلاگ خوبیه؟ من موهام خودش فر داره ولی نمیدونم چکارکنم که بعداز حموم مرتب باشن و وز نشن حالت صورتم هم بیضی است موی فر خیلی بیشتر ازصاف بهم میاد ولی فر با بیگودی رودوست ندارم فرموهای خودم خیلی بهتره ولی دوستدارم منظم بشن :-)ببخشید مطالبت عالیه اتفاقا معرفی
کردم وبلاگتو .دوستم میگه که بعدازحموم وقتی موهام نم داره از موس استفاده کنم :-(

قبل از اینکه به حموم بری موهاتو با برس دنده چوبی شونه کن و با روغن زیتون یا روغن نارگیل خوب کل موهاتو ماساژ بده
وقتی از حموم اومدی بعد ازینکه نم موهات گرفته شد کریستال به موهات بزن
اگر موهات بلند باشه میتونی برای فر خوردن قشنگتر به دلخواه موهاتو به چند بخش تقسیم کنی و ببافی و فردا بافتا رو باز کنی

بهارسعید پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

فکرکنم آقای همسر اجازه نده بخوام عکس بفرستم :(ممنون ازراهنماییت عزیزم ببخشید خستت شد

خواهش میکنم گلم

یلدا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام مهناز جان مرسی از وبلاگ فوق العادت!
میخواستم ببینم ماسکی رو سراغ داری که جوش های ریز صورت رو در مدت خیلی کمی مثلا دو یا سه روز بهتر کنه؟!خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنی!

سلام یلداجون
شب ی مقدار کمی خمیر دندون روی جوش های صورتت بمال (من این روش رو تابحال استفاده نکردم ولی شنیدم تاثیرداره) . یا برای کاهش التهاب هم یک کیسه چایی مرطوب آغشته به چند قطره لیمو ترش رو به مدت پنج دقیقه روی جوش های صورتت بذار
ایشالله نتیجه بگیری

بلدا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

مرسی از راهنماییت عزیزم

خواهش میکنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد