نوسازی ریمل!!!


میخوام براتون راهی بگم که خودتون بتونید از ریمل های تموم شدتون یه ریمل جدید بسازید. در واقع اونموقع که ما فکر میکنیم ریمل هامون تموم شده و راهی سطل زبالشون میکنیم، هنوز نصفش باقی مونده! این موضوع زمانی مهم میشه که شما از یه ریمل مارک و با کیفیت استفاده میکنید و چقدر خوب میشه اگر بتونید تمامش رو استفاده کنید.
بعد از این راه دیگه شما وقتی ببینید ریملتون تموم یا کمی خشک شده، داخلش آب یا چای یا مایع ریمل بی کیفیت نخواهین ریخت!

  
من قبلا اینو از یکی از دوستام شنیده بودم. اما مثل شما باور نمیکردم ریملی که الان دارم فکر میکنم کاملا تمام شده، هنوز داخلش پر باشه! تا اینکه امروز در یه موقعیت فوری متوجه شدم اون نوع ریملی که الان میخوام ازش استفاده کنم، تموم شده و فرصت بیرون رفتن و خرید ندارم.
سریع یاد حرف دوستم افتادم و اینکارو انجام دادم. اونقدر نتیجه برام جالب بود که انگار یه ریمل نو بهم دادن!!! ...


و اما چطور اینکارو بکنیم؟ خیلی ساده است!
تو تصویر زیر یه ریمل میبینید. وقتی دیدین ریملتون تموم شده، اون حلقه ی مشکی نوک ریمل که تو شکل میبینید رو با کمک یه کارد به آرامی و از دور تا دور بکشین بیرون! میبینید که یه لوله ی خیلی کوچیک به طول نهایت دو سانت میاد بیرون. برس ریملتون رو ببرید داخلش و بیارید بیرون. چی میبینید؟ اینهمه مایع ریمل کجا بودن که فکر میکردین ریملتون تموم شده؟! حالا وقتی تمام این مواد رو از محدوده ی داخل ریمل و نزدیک به سرش در آوردین، دوباره اون لوله ی کوچیک رو بذارین سر جاش و ریمل های بیرون آورده شده رو با نوک برس آروم آروم بدین داخل ریملتون. در انتهای کار هم با دستمال کاغذی میله ی برس ریمل و اطراف نوک ریملتون رو تمیز کنید تا موقع آرایش کثیف کاری نکنه. حالا شما یه ریمل دیگه دارین که دقیقا به اندازه ی زمانی که قبلیه رو استفاده کردین از اینم میتونید استفاده کنید!

نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://mihanshop1.com/

سلام
وبلاگتون بسیار زیباست استفاده کردم اگه مایل باشید از سایت خرید کالا mihanshop1.com که محصولات متنوعی در خود قرار داده دیدن فرمائید. و اگر خواستید تبادل لینک کنیم.

سلام مرسی دوست عزیز
چشم

افسانه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://mihanshop1.com/

سلام
وبلاگتون بسیار زیباست استفاده کردم اگه مایل باشید از سایت خرید کالا mihanshop1.com که محصولات متنوعی در خود قرار داده دیدن فرمائید. و اگر خواستید تبادل لینک کنیم.

سلام افسانه جان
ممنون ازدعوتت
من شما رو لینک کردم
شماهم وبلاگ منو با عنوانش لینک کنید
مرسی

نیلوفر پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

سلام آجی جووووووووووووووووونم

سلااااااااااااااام نیلوجون
خوبی عزیزم؟

نیلوفر پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

خوبی آجی؟؟؟
راستی تبلیغو زدماا

مرسی عزیزم خیلی لطف کردی

شهرزاد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

از راهنمایی مفیدتون ممنونم دوست عزیزم

خواهش میکنم شهرزادجان

زهرا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

خیلی جالب بود مهنازجان،ممنون از مطالب خوبت یه سوال مهنازجون؛اگه بخوام روغن کرچک وفندق استفاده کنم بهتره که نصف نصف با هم قاطیشون کنم یا هرشب یکیشو بزنم از نظر اینکه خواصش برای مژه حفظ بشه؟؟ممنون از راهنماییت عزیزم.

خواهش میکنم زهراجون
میتونی ترکیب کنی عزیزم
به نظرم ترکیبی بهتره و با گوش پاک کن هرشب به خط مژه هات بزن
سعی کن طوری بزنی که وارد چشمت نشه که اذیت بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد