ریمل خیلی خوب

سوال سارا عزیز

سلام من دنبال یه ریمل خوب هستم که مژه هارو بلند نشون بده میشه راهنماییم کنید!با قیمتش.ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
مهناز(مدیر وبلاگ) چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

عزیزم LOreal X12 قیمتش هم 34 تومنه و مای بلین زرد رنگ قیمتش 26 تومنه
هردو عالین

سارا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

مرسی مهنازجونم.از راهنماییت

یاسی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام
من دنبال یک ریمل بودم که مژه های بلندم رو پر نشون بده مژه هام خیلی بلنده.البته ریملی که تو ایران باشه که بتونم راحت بخرمش نه اینکه حسرتش رو بخورم که چرا اینجا نداره.الان ریمل مکس دارم 42 تومان خریدمش.کمکم کن.تعریف دیور رو شنیدم اما سمت من که شمالم نداره باید سفارش بدم از تهران بیارن که گفتن 95 تومان قیمتشه راسته؟خوبه؟خودت چی رو معرفی می کنی؟

سلام عزیزم
من ریمل LOreal X12 رو بهت پیشنهاد میکنم.اورآل همیشه ریمل های خوبی داره و داشته ولی حتما باید اصلشو از نمایندگی بخری گلم
در ضمن ریمل مای بلین زرد رنگ (با نوشته های بنفش)هم بسیار عالی هست
طرز صحیح ریمل زدن هم خیلی مهمه
فکر میکنم در وبم قبلا در موردش مطلب گذاشتم
میتونی به فهرست موضوعات وبلاگ یه نگاهی بندازی یاسی جان

mohammad شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://sepaano.blogfa.com

مهناز جان من ریمل *12 رو و همینطور مایبلین زرد رو به قیمت عمده و تک زیر قیمت بازار که شما اعلام کردی ارائه میکنم و در اصل بودن جنس هام برای حرفه ای ها شکی نیست

سلام دوست عزیز
مرسی خیلی خوبه
شما فروشگاه دارین؟ و میتونین قیمت های این دو ریمل رو بهم بگین؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد