برای حفاظت از دست‌‌ها و ناخن‌‌ها

 استفاده روزانه از یک کرم خوب و مانیکور کردن ناخن تاثیر بسزایی در زیبایی آ‌ن دارد. در اینجا دو روغن برای حفاظت از ناخن و دست آ‌ورده‌‌ایم. این روغن‌‌ها را با ترکیب کردن مواد آ‌ن بسازید و در بطری شیشه‌‌ای تیره رنگ نگهداری کنید. هر روز دست‌‌ها و انگشتان خود را با این روغن ماساژ دهید. این روغن بخصوص برای پوست‌‌های چرب مناسب است.

روغن جوجو با یک چهارم فنجان یا ۵۰ میلی‌‌لیتر...
روغن بادام یک چهارم فنجان
روغن اسانس گل رز ۶ قطره
روغن بادام یک چهارم فنجان
روغن هسته زردآ‌لو ۲ قاشق سوپ‌‌خوری
روغن اسانس گل رز قطره

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم.ف شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://maryamf2000.blogfa.com

سلام دوستم
اگه منو راهنمایی کنی خیلی خیلی خیلی ممنونت می شم
من 26 دی عروسی برادرمه تو شهرستان
من ارایشگاه خوبی هم اونجا نمیشناسم
منا فذ پوستم روی گونه ها خیلی بازه تو رو خدا یه کرم پودری پنککی یا هر چیزی که خودت میدونی بهم معرفی کن که این منافذ رو کاملا بپوشونه منتظرم خواهش می کنم زود جواب بده تا تهیه کنم
ممنونم ازت

سلام مریم جان
عزیزم منافذ پوست با لیزر از بین میره
اما راه دیگه ای هم وجود داره که بشه محوشون کرد
اولین کار استفاده از یه کرم پودر خوب هست که پوشانندگی قوی ای داشته باشه...من بهت کرم "منهتن" یا کرم "میکاپ" رو پیشنهاد میکنم .اولی حدود 49 و دومی حدود 60 هست قیمتش ولی عالین
اما باید فقط از نمایندگی هاشون بخری که اصلش باشه
درضمن روی گونت نباید رژگونه براق استفاده کنی چون بدتر به چشم میان
درضمن پنکک به تنهایی اگر روی پوست استفاده بشه باعث میشه بیشتر منافذ پوستت به مرور باز بشه و پوستت رو خشک میکنه ولی روی کرم پودر اگر پنکک بزنی ایرادی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد