چطوری خوشگل تر بشم؟!

 

 

تا حالا حتما" با سوالاتی از قبیل:


1-چطوری آرایش کنم تا چشمام درشت و زیبا نشون داده بشه؟


2-چه مدل مویی بهم میاد ؟


3-نمیدونم موهامو چه رنگی کنم؟


4-مژه هام خیلی کمه چه ریملی استفاده کنم؟


5-بینیم بزرگه ..چطوری گریم بینیمو انجام بدم تا کوچیکو خوش فرم نشون داده بشه؟


6-به فرم صورت من چجور زیورآلاتی میاد؟


7-ایده آل ترین نوع ابرو برای صورت من کدومه؟


8-میخوام بدون تزریق لبهام برجسته به نظر بیاد, چطوری لب هامو آرایش کنم؟


9-بهترین راه پاک کردن صورت چیه؟


10-گریم محو مناسب چهره من چطوری انجام میشه؟


11-در نهایت چطوری خوشگل تر بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــم



وهزاران سوال  زیبایـــــــــــــی دیگه...........


فقط کافیه کلیک کنی تا بهت کمک کنم


کلیک کـنـیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام خانمی
برات ایمیل زدم با کلی عکس کمکم کن.شماره حساب بده مبلغ رو آنلاین واریز کنم منتظر ایمیلت هستم.لطفا هزینش رو کم در نظر بگیر وضع مادی

سلام عزیزم
اکی یاسی جان نگاه میکنم

زهرا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام مهنازجونم.من که قبلا از این مجموعه خودآرایی استفاده کردمو کلی بهره بردممنو یادت میاد که؟ از شیراز بودم 23 ساله؟

سلااااام.
اره عزیزم یادمه
خوبی؟چه میکنی؟ آرایش کردنت دیگه حرفه ای شده؟

زهرا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

مرسی خوبم.آره خداروشکر نسبت به قبل خیلی پیشرفت کردمبا اون روشی که بهم یاد دادی خط چشم کشیدنم خیلی خوب شده

چه خوب زهراجون
خوشحالم ازین بابت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد