آدرس جدیدترین مدلها

دوستان عزیزی که دنبال آدرس جدید وبلاگ جدیدترین مدلها بودن , این آدرس جدید کشف شد !


http://modelbax.ir/


بدو کلیک کن!

نظرات 25 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام مهناز جان
ممنون از این که به فکر همه ی ما هستی عزیزم ولی این سایت حمید خودمون نیست یکی دیگه است مگر این که خودش برات ایمیل کرده باشه خواستم اطلاع بدم بدونی

سلام عزیزم
راستش دو روز پیش یکی توی وبلاگم اومد به اسم حمید جدیدترین مدلها وآدرس یه سایت داد گفت معرفی کنم منم توی صفحه اول وبلاگ تبلیغشو گذاشتم
این آدرسشه
http://modelbax.ir/

فاطمه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

نه بابا انگار حمید خودمونه ولی خیلی عوض شده هم قیافش یکی دیگه است هم ..........


خودشه

نازنین زهرا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

ههههههههههه الهی فاطمه جان راست میگه خیلی قیافش عوض شده
منم رفتم سر زدم ولی چون ایمیل ندارم نتونستم نظر بدم
اگه اینجا اومد و کامنتمو دید از همین جا بهش تبریک میگم
راستی مهناز جان من اواسط اسفند مراسم عقدمه میخواستم راهنماییم کنی که چه ارایشی مده من چشام خاکستریه و پوستم سفید و فرم صورتم گرده ولی توپول نیست.

عزیزم انشالله کامنتتو میبینه
ا چه خوب بسلامتی
انشالله خوشبخت بشی
..
نازنین جان عکستو به ایمیلم بفرست تا بتونم راهنماییت کنم
میتونی برای اطلاعات بیشتر به سایت
www.banoyeziba.ir
بری
یا به این لینک برو
http://make-up.blogsky.com/1392/05/12/post-178/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1

fatima شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ

سلاااام ب همگیییییی....مهناز جون،فاطمه،غزاله و نازنین زهرای گل.....خوبید همگی؟؟؟؟دوستای خوبم...دلم واسه همتون تنگیده بود
مهنازیییی.....من گیج شدم!!...از بچه های وب حمیدم...!!!چی میگید اخه؟؟؟من ک هنگیدم!!!!تورو خدا بم بگووو....ب نظر منم این عکس شبیه عکس قبلش نیس اما طرز صحبتش حمید خودمونه!!!!
نازی راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!الهیی....خخخخ....توام ک ازدواج کردی....هههه....ب سلامتی غزیزممم....ایشا.. خوشبخت شی....کامل توضیح بده،چطور اشنا شدید،چیکارسواسمش چیه...اخه چطور شد یهو؟!!

سلام فاطیما جان
خوش اومدی

نازنین زهرا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

الهی فاطیما جونی قلبونت بلم که دلم برات تنگ شده بود باورت شاید نشه که هر از گاهی چت پت و مت میرفتم که شاید بیای.اره دیگه منم رفتم قاطی مرغا فری در جریان بود میدونست .کثافتو دلم براش یه ذره شده .پسر دایی مامانمه اسمش سپهره دندونپزشکی میخونه منم یه موچولو دوزش داشتم هر کار کردم نتونستم از زیرش در برم
مهناز جونی ببخشیدا ما اینجا مزاحم شما هم شدیم
چیکار کنیم دیگه به هم عادت کرده بودیم خیلی گلی

نازنین زهرا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

قیافش که فاطیما جان خیلی عوض شده خیلی خیلی ولی خوب نمیدونم عکس شایانو گذاشته حقیقت من اصلا از سایتش خوشم نیومد یه جوریه بعدم اون شماره فری رو داشت نمیدونم چرا به شما گفته ازش خبر نداره ادرس ایمیلش یه چیز دیگه بود الان تو پروفایلش یه چی دیگه زده
حالا اگه مهناز جونی نالاحت نشه میایم اینجا

خوش اومدین عزیزم

fatima شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

ای خداااااا...خخخخ...حالا نازی نمیخواد خجالت بکشییییی...مموش...خخخخخ
واییی.....چه دوران خوبی داشتیم با هم
به سلامتییییی...اقا سپهر چطورن؟؟؟؟..چن سالشه؟؟...ترم چنده؟؟؟...چن وقته خواستگارته؟؟؟....نازی کنکور شرکت کن خب؟؟؟اقا سپهرم کمکت میکنه حتما
منم چت روم میرفتم،اما میدیدم ک کسی از دوستا نمیان!!
اه این فری خیلی بی معرفته!!!نه اینجا میاد نه مدل بکس!!!

fatima شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

اره...عکسش شبیه حمید خودمون نیس،ایمیلش عوض شده،نوشته مدیر ی وب دیگم هس!!!از فری خبر نداره ک امکان نداره فری مطمئنا کچلش میکرد وقتیکه وبش فیلتر شد!!!!عکس شایانم گذاشته...از همه مهمتر اون حمید مدلینگ بود،اما الان میگه عکس مدل کمتر میذارم!!!
امیدوارم حمید اگه اینجا میادو نظراتو میخونه ازمون ناراحت نشه،خب ی سوالاتی هس بدجور درگیر کرده ذهنمونو...نازی هم ک نمیتونه نظر بذاره مدل بکسو بانوی زیبا...واسه همین مزاحم مهناز جون میشیم
مهنازی...بوسسسس

fatima شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

اهاااااااان.....نازی.....تازه یادم اومد....خخخخ....با فری حرفای مشکوکی میزدین....ی چیزایی حدس زده بودممم....گفته بودی ب فری ک اون قضیه اوکی شدو اینااا....ای شیطوووون
ب نظرم تو ی دختر خوشگل،مهربون،مودبو باوقاری ک ارزوی هر پسره...امیدوارم سپهرم پسر خوبی باشه و قدرتو بدونه....خوشبخت شید....الان عقد کردین؟؟
مهناز جونم شرمنده
راستی از حمیدم اینو یادم رفت بگم ک طرز صحبتش حمید خودمونهههههههه

fatima یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

دوستای عزیز....مدیر مدل بکس حمید مدلینگ نیسسس...خودش گفته
اصلا هم ب ای قضایا ک چطور عکس شایانو گذاشته و اطلاعاتش با حمید خودمون یکیه فکر نکنید....من ک دیگه بیخیال شدم!!!!هنگ کردنم حدی داره...والله

جدا؟ من دیدم مدل دستخطش عوض شده!!! یه مقدارم زمانی که برام پیغام گذاشت شک کردم!!
وااااااااا
از کجا به این نتایج رسیدی؟ و مطمئن شدی؟

نازنین زهرا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

اول سلام به مهناز جون مدیر این خونه ی خوشکل
آفرین فاطیما تو چه دختر باهوشی هستی خوبه که یادته
ممنون از این که برام ارزوی خوشبختی کردی امیدوارم روزیه خودتم بشه نازنینم دوست خانمم
احتمالا اواسط اسفند مراسم عقدمونه تا سپهر درسش تموم بشه بعد عروسی دیگه آخراشه اصلا نمیخواستم ازدواج کنم ولی خب این پدر سوخته تو گلوم گیر کرد
فاطیما من هر روز از ساعت 6 بعدازظهر تو چتم تونستی بیا با هستی و بهناز
بیا اونجا بیشتر بحرفیم اینجام مزاحم کار مهناز جان نشیم

سلام گلم

نازنین زهرا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

راستی فاطیما به نظر من این سایت مهنازی خیلی عالیه من که اکثر مشکلاتمو باهاش حل کردم تونستی تو هم برو بانوی زیبایی خیلی باحاله مثل مدیرش که یه دونه است

ممنون عزیزم
لطف داری
من سعی کردم در سایت بانوی زیبا کلی اطلاعات مفید در مورد زیبایی و آرایش براتون بذارم
و همچنان در حال تغییرات و ارائه امکانات جدیدتر به سایتم

fatima دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

سلااااااام......خوبید؟؟؟؟
مهناز جون،حقیقتش اگه بری مدل بکسو تو قسمت نظرای انجلینا جولیو ببینی ب این ک حمید خودمون نیس میرسی....حالا باز نمیدونممم...شایدم میخواس مخمو کار بگیره...خخخ...من ک فک نکنم دیگه اونجا نظر بذارم
هیییییییییییییییییی....حمییییییید

سلام
اکی میبینم

نازنین زهرا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

فاطیما تو از کجا به این نتیجه رسیدی خانم مارپل
دیدی گفتم حمید نیست منم از همون اول شک داشتم اخه بابا ما عکس حمید و دیده بودیم تازه حمید اصلا اهل گذاشتن عکسای تکراری نبود ولی این همش عکسای اتشین و ساناز صالحی رو تکراری گذاشته نمیدونم منم الان هنگم
تازه تو سایت پرسانم رفته اونجا هم کامنت داده
فاطیما دقت کردی یه جا به تو گفته به دوستاتم بگو بیان چرا نگفت بچه ها چرا اسم مارو نیاورد اون که تا یکیمون نبود یادته زودی قهر میکرد و دلش تنگ میشد فاطیما بیا تو چت لطفا

fatima سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

مرسی نازی
چت رومم امروز رفتم نبودی!!
در مورد سایت بانوی زیبا هم ک واقعا عالیههه....مهناز جون تبریک میگم بهت....موفق باشی عزیزم

ممنون فاطیما جان

حمید چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ http://modelbax.ir/

سلام مهنازی جان من حمیدم . ببین از اولش سایت دستم نبود و نمیخاستم دوباره گیر اینترنت بشم و دست یکی دیگست که اونم کارش خوبه .ببینید بخداوندی خدا قسم که راست میگم ببینید وبلاگ قضیش فرق میکنه و اگه فیلتربشه هزینه ای نکردیم .اما سایت برای زدنش هزینه باید بکنیم و باید طوری مراعات کنم که فیلتر نشه سایتم .چون خیلی تحت نظره .برای همین عکس مدل نمیذارم . و اون سایت رو از این به بعد بازیگرو مدل لباسو از اینچیزاست که مجازه و فیلترشدن نداره . اما تا بعد عید احتمالا خودم باشم ولی بعد عید بخاطر پایان نامم نمیام زیادی . برای همین دوست دارم تو این مدتی که هستم همتون بیایید و بهم سربزنید .بی نهایت خوشحال میشم . نازنین مموش من حمیدم . فری بلا کجاست .نشونی بگید تا بگم .مهناز تو که دیگه دوست چند سالمی .و از وبلاگ مردادی تا سینما همش میسامدم پیشت .تو منو نشناختی دیفونه . عیب نداره حق دارید .چون سیستم سایت با وبلاگ فرق داره . اگرم به شاید بعد سایت یه وبلاگ بزنم که فقط مدل بذارم براتون .اما تو سایت واقعا نمیشه چون فیلتر میشه ودردسر داره . از همین امشب خودمم . ببین فاطیما ایمیلی که زده بودی خیلی ناراحتم کرد دوست داری نیا .منو همه میشناسن و دوساله که کنار بچه هام . سایتم همونه و الانم هستم . ولی داخل این سایت همکار دارم .که اونم سنش کمه و 17 سالشه .اما همه کاره منم . اون عکس وبقیه چیزام از اونه نه من . فقط گفتم که بدونید سایت زدم و وب ندارم همین .سوالی بود بگید شب جواب میدم بای همه

سلاااام چطوری ؟
اکی انشالله موفق باشی چه سایت چه وبلاگ داشته باشی چه نداشته باشی...
آخه بچه ها میگفتن عکس خودت نیست انگار !
و چون سیستم عکس گذاشتنت فرق کرد همه به شک افتادن
ولی درست میگی سایت با وبلاگ خیلی فرق داره و قوانین خاص خودشو داره
بازم مرسی که سر زدی

حمید چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://modelbax.ir/

مهناز از توام ناراحتم خیلی خیلی .تووکه میشناسی منو تو دیگه چرا . حالا من از فاطیما خانوم گله ای ندارم چون منو نمیشناسه . و با اخلاقو روحیاتم اشنا نیست اما تو دیگه چرا . بیخیال مهم نیست . هرکی دوس داشت سر بزن . همه خوش باشید

...................

نازنین زهرا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

اول از همه سلام به مهناز خانم میدونستی اسم خیلی قشنگی داری؟جدی میگم.


اینو برای یه بی معرفتی مینوسم که انقدر دلم براش تنگ شده که نگوووووو
حمید یعنی اگه دم دستم بودی خفت میکردم
هه تازه دلمو خوش کرده بودم دادا دار شدم ولی چه فایده
چه زود گذشت اون روزا یادته میگفتی تا اخر پیشمون هستی اگه فیلتر شی پشتمونو خالی نمیکنی نه خدایی یادته؟؟؟ایشاا... که یادته
تازه داشتیم دوستای صمیمی میشدیم باهم هممون
اخ اخ فری کثافتو که نگو دلم برا سرندی گفتنش لک زده حمید من هر روز میام سایتت ولی ایمیل ندارم برات کامنت بدم فقط عصرا یا بعضی موقع ها با لپ تاپ بابام میام
تو هم مثل ما هیچ وقت از یاد نبرمون اگر حمید خودمونی بگو ببینم من تو خ بهت گفتم با بابام کجا یا برای چی رفتم که چند روز نبودم فقط تو میدونستی

مرسی نازنین زهراجان

ناتاشا از دیار غربت جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

مرسی ازینکه آدرس جدیدشو دادی.میخواستم بگم که عکسی که گذاشته عکس خودشه, دروغ میگه نیستم
چونکه قبلا یک عکس گذاشته بود که انقدر مسخرش کرده بودن دیگه عکسشو برداشت که دقیقا شبیه همین عکس هستش که در این سایت جدیدش گذاشته لباس زرد پوشیده.بعداعکس یک پسره دیگرو گذاشته بود که تابلو بود که پسرخودش نیست.حتی بچه ها بهش میگفتن آدرس فیسبوکت رو بده ولی نمیداد.


fatima جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام مهناز عزیز,شرمندتم ب خدا,میخواستم مدل بکس این حرفارو بگم اما گفتم اینجا بهتر باش!!درسته حمید ک این 2سالیو ک میگی من نبودم,اما5,6ماهی ک هستمم برای اشنایی کم نیس.اولین نظری ک بت دادم 2,3روز بعد تولدم بود,خوب یادمه,اینقد از جمع تو و بچه ها خوشم اومده بود ک نتونستم بت نگم,حتی حسمو بت گفته بودم یادته?معلومه یادت نیس ک اگه بود اینطور درموردم نمیگفتی.تو مدل بکسم اولین نفر بودمو ب این ک سایت تو هس یا نیس شک نداشتم,حتی وقتی ک ازت پرسیدم ک این ی ماه کجا بودیو تو فقط گفتی گرفتار بودی!درحالی ک این توضیح از حمید بعید بود.بم گفتی دوس ندارم نیام,دیگه تو و بچه ها میدونید ک هرروز وب بودم,غیر اینه?!شایدم واست عادی شده,تو این2سال خیلی از دوستات اومدنو رفتن!

سلام عزیزم
خواهش میکنم

fatima جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

بعد ک اومدم اینجاو نظرای بچه هارو خوندم هنگ کردم!ب خودم گفتم تمام این چن روز ک نظر میذاشتم ی نفر دیگه ج میداد?!خیلی عصبی شدم.واس همینم ازت پرسیدم حمیدمدلینگی یا ن ک تو نظرای انجلینا گفتی اون حمید نیستی اما اسمت حمید,اره یا ن?منم اومدم اینجاو گفتم ک مدل بکس واس حمیدمدلینگ نیس,اونوقت چطور انتظار داشتی ک من این حرفو نزنم?!توام ک تو ایمیلت ب من گفتی مجید برادرته درحالی ک اسم برادرتو وحید گفته بودی!توقع داشتی خیلی ریلکس ج ایمیلو بدم?منم گفتم حتما ی حمید دیگسو کلا اشتباه شده.حتی تو چت رومم فری اومد گفت ایمیلمو از تو گرفته ولی تو بم گفتی از فری خبر نداری!!نمیدونمممم...دیگه هرجور دوس داری فک کن...ولی از حرفات درمورد خودم اصلا خوشم نیومد

fatima جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

راستی نازی جونم...مانیتورم مشکل داشت,دیشب ک نبودم بردنش ک درست کنن,حالا ی چن روزی نمیتونم چت روم باشم;اگه ش 1یاهر جای دیگه رفتی بیا اینجا بم خبر بده...بوس.مهنازی خیلی گلی واقعا

اکی عزیزم
خودت گل تری

نازنین زهرا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

الان من هنگم فاطیما جان دیگه بیخیال خودتو نالاحت نکن عزیزم همه ما تو رو خوب میشناسیم.

فاطمه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام بچه ها .مهناز خانم هنرمند.نازنین زهرای مموش هههه یادش به خیر عزیزم بهت تبریک میگم بالاخره اون مموش که میخواستی گیرت اومد؟؟؟.فاطیما خانم و حمید قلابی خخخخخ
بچه ها به نظر من اصلا دیگه زیاد حساس نشید ولش کنید بابا خودتونو ناراحت نکنید دوستی که نباید یه طرفه باشه همش که نباید ما خودمونو به این در اون در بزنیم
نازنین زهرا راست میگه حمیدی که هر کدوممون دیر میکرد باهاش قهر میشد دلش براش تنگ میشد به خاطر ما حتی تو مریضی میومد حالا اینجور صد مدل میحرفه
دوستان بیخیال خودتونو اذیت نکنید میخواد حمید باشه میخواد نباشه من که از سایتشم اصلا خوشم نیومد
مهناز جان شما هم ببخش که ما اینجا و اعصاب شمارم خورد کردیم ولی به خدا من خندم گرفت حمید براتون اونجوری نوشته الهی مگه شما چی گفتی که ازت ناراحت شده جز این که حرفای مارو هم تحمل میکنی در هر صورت ممنون.

سلام فاطمه جان
اصلا این حرفا برام مهم نیست عزیزم
من درگیر کارای خودممو به آدمی که هر دفه یه فاز جدید برمیداره و عین بچه ها قهر و آشتی میکنه کار ندارم
خواهش میکنم گلم

fatima پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

سلااااااااامممممم......من اومدممممم
خوبید همگی؟؟؟مهناز،نازنین،فاطمه؟وااای...خسته شدم...تو این ی هفته ک نبودم چقد سایتا مطالب جدید گذاشتن!!!!همرو چک کردم!!!
نازنین الان سرت خییییلیی شلوغه نه؟؟؟حقم داریییی.....اگه وقت داری بم خبر بده بریم چت روم...بوس

سلام به روی ماهت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد